Jävla självscaning!

Pappa kom och hämtade mig halv åtta imorse(!) jag och barnen låg fortfarande och trynade i sängen :) brukar gå upp runt halv åtta eftersom dom börjar på dagis halv nio och då brukar vi oftast hinna :) Fy vad jag har frusit inatt och upptäckte därför i morse att balkong dörren har varit öppen :/ hmm, bra gjort!
Lånade iaf pappas bil efter att jag lämnat av barnen till ica maxi och handlade mat för 1800 kr !! Scanade allting eftersom det är så enkelt och smidigt och man packa allting på en gång! Ska gå å betala i kortterminalen men då funkar inte skiten! Vafan. 5 plastkassar och två överfulla papperskassar med mat får jag alltså stå och plocka upp igen för att det nu måste betalas i kassan, men dom var så snälla och hjälpte mig :) haha, fy fan. Sen såg jag på kvittot att allt stämde också men endå så gick det inte igenom. Ska aldrig mer scanna när jag ska handla så där mycket. Dont do it ;)
Hemma och har packat in allt så nu är det fullt och det är riktigt skönt för då behöver vi inte bry oss om det nå mer. Hatar att handla mat betydligt roligare med kläder eller andra prylar.
Får gå och hämta barnen idag eftersom mikaal har bilen så jag måste väll börja röra på fläsket snart, hoppas det inte blir regn bara. Tur att det bara tar 7-10 min att gå(själv).

Studsmattan var den bästa investeringen vi har gjort på länge! ;)
Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0