Dags för en ny start!

Nu är det verkligen dags att ge bloggen en ny chans!
Har hänt ganska mycket de senaste månaderna så jag har helt enkelt inte tagit mig tid, skulle inte bli nå vettigt skrivande.
Har varit på Vendator och vänt, jobbade två månader sen idag sa jag "Bye Bye" Never again, trivdes med allt folk som jobbade där träffade riktigt roliga personer :) Men själva jobbet gav mig inte lika mycket som förut. Fick ett riktigt glatt samtal igår från Lillvik och ska dit idag och prata med chefen. Så det är klart inför sommaren, det blir både nära dit och nya ansikten :) Har arbetat inom detta arbete sen 2005 nu och ska verkligen fortsätta att ge det chans, jag vill arbeta med människor men det tar ju som sagt tid innan man är tillräckligt lasad för att få chansen till en anställning. Bara att fortsätta ta åt mig så mycket jag kan! Önskade att det fanns en "räkmacka" att glida fram på ibland. keep on walking :P

Barnen kommer alltså börja 15-timmars igen och det blir inte lika långa dagar, yiipehoo!

På lördag smäller det, då fyller syrran 25 år och det blir partaj med en massa trevliga människor! Fy fan va åren går fort, känns inte som det var allt för länge sen vi bodde i 49:an i BJ och festade loss och åkte en massa volvo. Roliga minnen, men som sagt så kan man ju inte leva på minnen.

Nu ska jag snart iväg.


Kommentarer
Postat av: johanna

Äntligen börjar du igen :D blir så himla glad...håller med dig om det där med att åren går fort. Kommer ihåg när jag hade min 20års fest på 49an och du fick ta hand om polisen då träffade du Micke för första gången med...haha vilka minnen :)

2010-05-11 @ 22:16:51
URL: http://jojoersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0