I feel good :)

Nu har jag haft utbildning på Vendator Måndag-Tisdag och det känns faktiskt över förväntan :) Det är ganska stOr skillnad på företaget sen jag jobbade där och det är ju riktigt postivt! Att räffa en massa nya folk är också riktigt roligt, men jag känner ju iaf Veronica där som man kan dryga på :P hehe. Fick ledigt tills på Onsdag eftersom den andra utbildningen inte startar förrän då, men jag och en annan tog åt oss extra-jobb fredag och söndag så man kommer in i det lite+får lite extra :) Kommer säkert gå bra när jag kommer in i det, får se om vanan sitter i nu då? :) Får se hur jag gör med sommarjobb inom kommunen, är lite osäker. Trivs jag bra på Vendator så hoppas jag att jag får vara kvar där! Skönt med en fast inkomst säger jag!

Isak har varit magsjuk sen i helgen och ha har lyckats smitta pappa och mickes pappa också :/ Inatt vaknade han och spydde ner halva sängen så det var bara att gå upp och börja göra ren den :( hoppas han blir frisk tills inskolningen nästa vecka och tills hans kalas på lördag! Sen har han hunnit fylla år, 1 ÅR! Vi åkte och köpte present åt han i Tisdags och vi hittade en Nalle Puh Jet Gåbil, en gåbil som är som ett flygplan med en propeller som snurrar och låter :) Fick inte in någon bild :( Men den kan jag verkligen rekomendera! Fick klossar med som han kan stoppa in på sidan också, kanon!
Nu ska vi ringa och höra om Teddan får komma leka med Tindra en stund, han börjar bli riktigt rastlös här hemma ;P
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

lite uppdatering tack ;D hur går isaks inskolning? hur går de på jobbet? hur mår ni? ska vi ses nån dag :D

2010-03-18 @ 08:13:35
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

de blev en tom kommentar du skrev :D

2010-04-28 @ 22:02:31
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0