Snart är det fredagsmys

Idag blir det riktigt fredagsmys har jag bestämt men utan godis *yummy* :) haha, morötter kanske?!  Är riktigt sugen på att se;
                          
Hoppas att mikal också vill trots att han inte tycker om svenska filmer :P Johanna och Magnus kommer också så vi får se vad det blir..
Annars så har jag hållt på och krånglat med CSN,fick ju avslag pga otillräckliga studieresultat men det är ju bara för att jag hoppat av mitt i alltihopa. Nu ska jag skicka in ett personligt brev med något intyg om att jag var trött osv. från barnmorskan så då hoppas jag verkligen att det går vägen! Tänk positivt,tänkt positivt,Tänk positivt,tänkt positivt,Tänk positivt,tänkt positivt,Tänk positivt,tänkt positivt,Tänk positivt,tänkt positivt. Det ordnar sig alltid i slutändan :) Får jag inget från dom får jag jobba röven av mig tills jag får studiemedel igen.
plikten kallar..
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0