Ring, ring, ring.

Idag är det en massa "ärenden" jag måste göra, via telefonen då. Har först försökt att få tag i försäkringskassan så jag får ut lite dagar till februari också så jag inte blir helt bankrutt, men då stod jag som 249 i kö!! Så då får dom ringa upp mig istället,sen väntar jag på svar från CSN eftersom jag ska börja studera på Komvux i mars :b Hur skönt som helst måste jag säga, tur att jag fick dagisplats åt Isak också ;) Hoppas att det går vägen med CSN bara?(!) Sen ska jag ringa "gamla" chefen för att berätta att jag är redo att börja hoppa ut och jobba igen, så nu måste det fixas. Tycker inte om att ringa sånna här samtal bara,tviiii. hehe.

Sov alldeles för länge idag, vaknade klockan 8 av att alarmet ringt ett antal gånger :/ Stressa,stressa upp med barnen och in bilen och sen iväg till dagis. Jag måste försöka lägga mig i tid! Tänkte gå ut på en promenad med Isak i snövädret för att posta en massa papper till dagisplatsen, sen skulle syster yster dyka upp efter jag hämtat Teddan. Har lovat en massa bilder efter vi rustat och det kommer, är lite seg :p
Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad ska du plugga för ämnen på komvux? :)

2010-01-19 @ 10:59:24
URL: http://alexandrawistbacka.bloggplatsen.se
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ja massa bilder vill vi se :) kanske jag får hälsa på nån dag.. en helg, skulle vilja gå på mloppisen igen :D

2010-01-19 @ 11:16:50
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0