Onsdag

Fantasilös rubrik idag ;P ganska pigg idag eftersom jag fick sova inatt, Isak låg nere med Micke i soffan och hostade istället. Ganska utvilad iaf, det börjar sticka lite i halsen bara :/

Igår hände det grejjer här :D Pontan och micke tapetserade halva v-rummet och jag super duper nöjd! Blev lite mörkare än vad jag hade trott men ljuset ska jag nog hitta genom att köpa ett vitt soffbord och måla ramarna vita :) Kommer blir bra till slut.. Sätter väll in lite bilder sen så ni får en liten tjuvvisning ;)
Snart ska jag och lillen äta lunch, korvstroganoff och ris från gårdagen coh sen ska vi hämta teddan. Blir nog bara hemma idag eftersom Isak inte är riktigt frisk än + att micke måste tapetsera.
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jag vill se bilder nu! :D

2010-01-13 @ 17:52:07
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0