Onsdag

Jag har alltid tur med min kropp/hälsa,NOT! Har råkat ut för en sak som inte är så trevlig så det blir att åka till apoteket idag för att inhandla lite supermedel. Skit
Teddan sov hos farmor och farfar inatt eftersom Tindra också skulle sova där så skulle han också följa med :) Trodde han skulle dyka upp på kvällen, men nej då :P Så jag fick hämta han och Tindra imorse för att skjusa dom till dagis. Isak och jag ska ut på äventyr idag! Ska fixa iordning mig sen åker vi till syrran för lite kaffe och sen ner på stan för en jävla massa ärenden. Uppdaterar sen..

Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aaa, jag gör ju det. :) Vi ska läsa samma kurser förutom psykologin. :P

2010-01-20 @ 09:37:01
URL: http://alexandrawistbacka.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0