Man ska väll aldrig ha tråkigt med barn?

Men det är just vad jag har, jag tror det är själv tanken av att inte bil jäveln startade imorse efter som jag min klant lämnade bil dörren öppen igår så det var totalt batteritorsk när jag skulle skjusa Teddan till dagis imorse :/ Gud va less jag blev! Klockan blev så mycket och han var så trotsig om allt så han fick vara hemma med mig och Isak idag :) Är riktigt uttrökad nu eftersom jag har suttit och väntat på johanna sen lunch men hon har inte dykt upp :/ grr. Snart kommer Micke hem iaf så då händer det väll lite grejjer, varför kan man inte "bara" ha tråkigt ibland utan att få damp?!
Detta ska jag beställa från Jotex och sy upp för att sedan hänga upp dom i köket;
ZoomaZooma
Hur sött som helst ju!
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0