Lördag

Igår blev det filmmys med Magnus och Johanna, vi skrattade och hade det allmänt trevligt vilket jag verkligen behöver! :) Blev ingen "Sommaren Med Göran" utan två skit filmer, Micke somnade i mitten av den första och jag somnade i mitten av den andra. Syrran satt och gnällde att vi var tråkiga för att vi somnade, men vänta du tills din bäbis kommer ut och se hur länge du kommer klara av att hålla dig uppe på kvällarna! haha.
Kallt ute idag :/ Jag vill inte ha nå mer kyla och vinter, välkommen vår! Blir deprimerad av att sitta inne för att det är för kallt att vara ute..

Idag ska vi åka till mamma och pappa eftersom vi är bjudna på mat där, va ett bra tag sen vi åkte dit allihopa så nu är det verkligen dags! Sen blir det Robinsdon finalen och hemfärd skulle jag tro, har varit sugen på utgång ett tag men ska verkligen hålla mig eftersom det inte ingår i min diet! :P Får se hur det går med den?
Hoppas på en fika hos Sara imorgon nu eftersom det var ett bra tag sen :D
Isak trakasserar datorn nu så nu får jag göra något annat.
Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0