Less-tisdag?

Det känns som om det här inte är min dag! Har varit på BVC med Theodor efter mycket om och men. Han ville inte ha overallen på sig i morse och inte de kläder jag hade tagit fram åt han, så vi kom lite sent till BVC men det kunde inte hjälpas. Väl inne på BVC så ville han INTE väga sig (för vågar bits ju) och inte mäta sig (det göör ju fruktansvärt ont). Jag hade lust att tejpa fast han på vågen och under mätstickan så vi skulle kunna komma därifrån någon gång, men BVC sköterskan tittar efter varje lite misstag jag gör känns det som. Beror detta på "ung mamma klarar inte av att vara mamma"? Pucko. Till slut fick jag han att väga sig iaf, 16 kg :) Pratade gjorde han eftersom det är det viktigaste på 3-års kontrollen, så efter en stund fick vi äntligen åka därifrån. Åkte till Hammarby igen och lämnade Teddan på dagis och jag åkte hem för frukost. Isak terroriserar tangetbordet och musen medan jag försöker blogga och kika runt lite. HJÄLP! Det blir nog en promenad för oss nu innan lunchen eftersom det verkligen behövs!
Hoppas att CSN är snälla nu innan jag får damp på dom också, dom håller på och provar mina gamla studieresultat från tidigare studier vilka jag aldrig blev godkänd i så vi får planera att leva på vatten och bröd i framtiden :p haha. Nej men förhoppningsvis så går väl det vägen, på något vis lyckas det mesta göra det iaf =)
VART ÄR JOBBEN REINFELDT????
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0