Januari 2010

BLOGGTORKA
Har ju helt glömt bort att skriva här igen, hehe ;P
Vad har hänt sen sist då? Barnen är sjuka :( Jag tror Isak har åkt på ögoninflammation eftersom ena ögat rinner hela tiden + att han har 38,5 graders feber :( Hoppas att han blir frisk snart, både han och jag börjar få lappsjukan. Vågar inte gå ut med han i denna kyla, SOMMAR SOMMAR!
Snart hoppas jag verkligen att plugget börjar för mig, klarar verkligen inte av att bara vara hemma och göra samma saker dag in och dag ut :/ Hoppas även på en dagisplats *håller tummar och tår*. Isak kryper iaf för fullt nu och det ser nästan ut som om han ska ställa sig upp snart, det är så kul när det börjar hända saker och att man verkligen ser hur dom utvecklas.

Idag ska jag vara barnvakt så det blir en lugn kväll eftersom min Micke ska ut så är det väll så då. Suttit och tittat på The Hills på MTV men blir så arg när dom bara visar gammla avsnitt hela tiden,blä.
Skriver kanske nån rad sen också.
Riktigt sugen på att klicka hem dessa;

Alla från H&M, riktigt sugen!!
Puss och Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0