Härliga Söndag?

Vaknade upp med världens huvudvärk idag, har legat som en tattare inatt eftersom det låg tre barn och fläskade ut sig :/ När ska man få sova ordentligt som föräldrer?! Ser nästan fram emot att gå i pension sen, haha. Ett tag kvar dit ja.
Isak sov hela natten och febern verkar ha gått ner så nu har han nästan frisk :) Skönt att det bara varade i några dagar med tanke på att det är JAG som har fått suttit inne med han och pysslat om han :) Gofis.
När jag väl kom upp för någon timme sen så såg det ut som ett bombnedslag på nedervåningen, fy faaaaan jag orkar inte. Jag får städa varje dag och diska varje dag, hade jag haft pengar nu hade jag flytt utomlands och micke fått stannat hemma och tagit allt. Någon som är sugen? hehe, lite less.

Nu väntar jag iaf på att Micke och Markus ska ramla in eftersom dom har spenderat natten hos Håkan i Gävle och haft det trevligt, blä på er. Sen när dom väl kommer så ska jag ut på en rejäl långpromenad helt ensam och vara för mig själv en stund.
Imorgon ska vi in till Sandviken för att isak ska på 10 månders kontroll tror jag(?) och då tänkte jag passa på att att våldgästa någon på en fika, det behövs lite girltalk nu ;P hihi.
BTW så såg vi denna för någon dag sen och den var faktiskt riktigt okej! Sjukt rolig Jack Black;
                    
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

vi kanske kan ses imorgon då? :)

2010-01-10 @ 13:11:43
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmmm, känner igen mig lite i det du skiver! Jo, hon är frisk :)tog dock väldigt lång tid! kram

2010-01-10 @ 13:47:13
URL: http://minimala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0