Ännu en sömnlös natt

Har inte sovit ett dugg inatt :/ Isak har legat och hostat halva natten :( Jag som trodde att han började bli frisk,tji fick jag. Hoppa hoppas att det går över snart! va upp i skaplig tid och fick upp Teddan och i han lite frukost innan jag packade in barnen i bilen och körde han till dagis. Är ett jäkla moment att få på han kläder, idag ville han åka i sin pyjamas till dagis och jag försöker övertala han att den är skitig och luktar illa, men nej då. Envisare får man leta efter?! Men till slut gick det iaf och nu är han på dagis till 13:30 :) Det känns som om jag kan somna sittandes men då ser jag allt som behövs göras så då håller jag mig vaken endå.
Pontan och Micke va riktigt duktiga igår, dom började spackla och måla i stora rummet för att det ska tapetseras och bytas golv här :) Äntligen ut med heltäckningsmattan! Sen kom Jelan förbi en sväng också :D Väntar på att hon ska dyka upp nu men hon ligger och sover fortfarande, hon dyker väll upp så småningom :)

Ska fixa lite lunch snart och senare fortsätter vi nog med rusten.
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ja, call me :)

2010-01-12 @ 10:36:46
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja, både upp och ner. :) Ser fram emot det men vissa dagar är det kaos med pojkarna här hemma och då kan jag fundera hur det ska bli med en till. ;) Allt bra med er ute i skogen? ;P Pusskram

2010-01-12 @ 15:48:55
URL: http://alexandrawistbacka.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0