23 år

Hjälp mig vakna upp ur min "sömkoma"! Igår bar det av till jelan och vi drack lite drinkar med fredde & danne och gud så skojj det var! :) Vi drog ner till 8:an en sväng med det blev ju så jävla mycket folk där på slutet så vi traskade hem till jelan igen och jag däckade av i hennes säng. Vaknade upp imorse och var någorlunda pigg iaf, sen hämtade magnus och johanna upp mig och vi åkte hem till mig och gjorde äckligt gott käk med mina underbara busungar och micke ;) hihi. Han är ju sjukt duktig på att laga mat magnus! Önskar jag också hade lite talanger i matlagning. Jaja, efter det har vi haft kalas eftersom jag fyller 23 år idag och micke fyllde 26 år igår, så nu är det avklarat också! Inte ens roligt när man inte fyller jämt längre ju..
Nu blir det mys framför tvn.
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0