Tisdag

Gud vilken fantasi jag har ;P Uppe med tuppen i morse och ganska så pigg dessutom, har helt slutat tagit bilen till dagis nu också jag tar vagnen och bobben. Är alldeles för slö nu för tiden, dags att bli hurtig igen!
Är ganska uttrökad nu och måste verkligen snåla med åkandet eftersom det var tonvis med räkningar den här månaden, men sånt är livet. Annars hade jag nog varit i Sandviken och tjattrat. Har kikat en sväng på en film men orkar inte mer eftersom jag inte kommer hinna se klart den.
Annars händer det inte så mycket, ganska lugnt nu.. Vill att det ska hända något! Barnen gör ju så att det händer något men om det kanske hände något som vi oftast inte brukar göra? Men hela livet är väll inte händelserikt antar jag..
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: blondstar - ung mamma till max 090605

vad gör du imorgon? vi tänkte hälsa på om de går bra :)

2010-02-06 @ 11:20:38
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0