Polly och Bild

                        
Detta är min tidsfördriv nu and i like it! Ibland måste jag få fuska lite också *POLLY* mmm.
Teddan är på dagis och gud va han jiddrade imorse, han skulle inte ha kläderna jag tagit fram och han skulle inte hoppa in bilen för att det var han som skulle skrapa bilen. Ahhhhhaaaa, ibland tror jag f*n att jag ska bli tokig. Att börja gnälla så fort man kliver ur sängen kan väll inte vara SÅ roligt?!! Men förhoppningsvis så blev han på bättre humör på dagis och är på bättre humör när jag ska hämta han?! :) Det snöar för fullt ute så jag sket i att ta vagnen och bobben idag för då skulle jag bara bli irriterad på att vagnen bara slirrar runt i snön och det blir som ett jäkla träningspass när vi ska gå dit. Körkort är bra att ha! Men jag fick ju skotta fram bilskrället också för den delen.
haha, en enoying day? Nu ska jag bädda ner mig i soffan med min polly påse och mina nyinköpta "Hänt Bild".
Puss och Kram och hoppas att ni har en fruktansvärt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0