Nu är jag moster :D

Igår runt 12:30 ringde Johanna och sa att dom hade fått en liten pojke och att allt hade gått bra :) Jag vill åka in och titta på han men får inte för det där dumma sjukhuset för att det går vinterkräksjukan :( SUR. hehe, men det är väll riktigt bra att sjukhuset finns så. Förhoppningsvis kommer dom hem om några dagar så då står jag utanför dörren och väntar på dom =) Är fruktansvärt nyfiken på lillen, känns ju så sjukt kul eftersom jag slipper vara ensam med att ha barn av syskonen och man får någon till att skämma bort :) Helt sjukt att syrran är mamma nu och att jag har två barn?! Det kunde man inte tro för några år sen inte ;P Men det är ju nu livet börjar som sagt.

Jag försöker vara hurtig och är ganska så duktigt =) äter bra med frukt och annat äckligt, gröt är ju definitivt inte gott! :/ Får se om jag lyckas gå ner till inskrivningvikten nu då, BEACH 2010 =)
Teddan är på dagis och jag å Isak är hemma och slappar, får se vad vi hittar å idag? Micke ska ha bilen hela dagen eftersom han skulle jobba över så det blir väll att bara vara hemma och roa sig.
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Inger

Hejsan va roligt för dig att du blivit moster, oh att allt gick bra för Johanna med hälsa henne oh gratta från mig Kramen Inger

2010-02-16 @ 10:59:52
URL: http://grovskorpa.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

vi MÅSTE ses :) o jag vill se huset:) men i helgen vill väl du till johanna, o jag med om man får komma.. :P

2010-02-16 @ 11:26:01
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0