I love the sun

Fint väder ute idag och jag blir så glad inombords när det är sol ute också! :p
Stressade iväg till dagis med teddan imorse och hämtade upp en grinig tindra på vägen, hm ska jag få huvudvärk hela tiden eller? Efter att jag gjort det åkte iaf jag och isak till Sandviken för att jag hade lovat min kära syster att hjälpa henne med städningen, så det gjorde vi. Men det blev ju inte så mycket städning för att Isak va med och hanr är ju precis ÖVERALLT! hehe, bustroll. Jack var faktiskt vaken en stund så då passade man ju på att gosa lite med han :)
Har lämnat in nya dagis schemat nu också och det blir långa dagar för mina pojkar, 7.15 - 17.00. Shit va ovant, men så är det när båda ska jobba dagtid.
Nu blir det lite mellis för vår del,sen mat och sen ut och träna om mensvärken släpper? :) Micke ska väll spela P3 och hur det kan vara skojj fattar jag inte. Jag har aldrig varit speciellt intresserad av spel,får ingen ro i kroppen när jag sitter och trycker på en massa knappar. Men spel ska jag iaf köpa själv;
                 
Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0