Helg igen..

Då var det fredag igen då =) Igår va Sabina och Pontan här för att Sabina skulle färga Mickes hår, jag var ute på några ärenden ;p När jag kom hem va han iaf helt ljus i huvet! Hahah, jag tror jag dör och skäggig är han :P Han ska tydligen spara ut det så pass mycket att han kan göra flätor. Sexy Man. Dom satt här och pratde en stund sen gick vi och la oss vid halv nio! Jag var ju så sjukt trött :/ Det är jag jämt så det är ju inte driekt någon nyhet.
Isak går iaf flera steg nu och ställer sig upp själv! Min gullplutt är duktig! :D
Teddan tog en rejäl sovmorgon idag eftersom ha klev upp nyss så nu blir det kaffe för min del och fil och flingor för hans del.
Idag hoppas jag att Johanna och Magnus kommer hem från BB så man får dit och kramas med Jack(?) imorgon :) *LÄÄÄNGTARRR SÅÅÅÅ*
Ikväll ska vi bjuda mina kära föräldrar på mat eftersom dom har bjudit oss 10000 gånger så nu är det dags! Imorgon är det ju 30-års fest! Yhee :)
Puss och Kram, hoppas ni har en bra dag för det ska då jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0