Glad Nyhet :)

Fick ett samtal idag och det var ett glatt besked! =)
Min studievägledare har ju ringt och sagt att en massa kurser som skulle ha varit inte kommer att bli av, så då funderade hon på om jag skulle vänta med studerandet ett tag eller hur jag nu vill göra. Vilken tur att jag har sökt lite jobb då! Va nämligen på en intervju på mitt gamla jobb Vendator igår och sökte Heltid för annars fick det vara. Och idag ringde dom och sa att jag fått jobbet och börjar kurs/jobb den 1:a mars! Man har haft ganska låg inställning förr angående det här jobbet men jag är ganska säker på att det blir bättre nu, eftersom det är dagtid och jag får betydligt mer money i plonkan :) Riktigt glad faktiskt, veronica here i come! :P haha.
Blir lite pusslande med isaks inskolning på dagis nu bara + barnvakt men det ordnar vi :)
Riktigt sugen att göra någon god äppel paj efter maten så det blir nog att åka å handla snart :)
Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

neeej maria :P inte tillbaka dit :P ahha. jodå, man måste ju få in pengar, men de är fan för långt föär mig :(

2010-02-19 @ 21:17:32
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0