Friday, Yes !

Fredag igen då =) Busungarna klev upp halv åtta idag och jag ville verkligen ha sovmorgon! Gick upp och fixade frukost och sen dess har vi legat på soffan och degat. Ska få Teddan att börja klä på sig nu sen ska vi ut med bobben och vagnen och gå til pulkabacken. han börjar nämligen bli riktigt modig nu, han står upp på bobben och hoppar i hoppen :) Jag har ingen liten kille längre, känns skumt och jag känner mig extra gammal :P haha.
Funderar seriöst på att gå till en optiker snart, ögonen känns tokirriterade och jag har nästintill dubbelseende :( Hm, min läkare sa att det skulle gå över och det gjorde det ett tag men nu är det tillbaka igen. Går mig riktigt på nerverna eftersom jag ser som en gamling nu. Får se om det går över då? Överansträngda? Tålamod?
Har inget bilskrälle idag så vi blir bara hemma, johanna skulle komma hit och tjattra å leka med Teddan så då blir jag inte helt ensam iaf. TÄNK att jag bli moster på måndag???!!! Längtar som sjutton!
puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0