Fest?

Är barnvakt åt Tindra idag så det är full fart här hemma :P vet inte alls vad vi ska hitta på i flera timmar? Tur att barn kan underhålla sig själv säger jag. Idag så är det en fest som Jelan och Frida ska ha som jag väldigt gärna skulle vilja ha gått på eftersom det var ett par dagar sen jag träffade Jelan :( Får se om micke hinner hem i tid, blir isf nyktert. Så drygt att festa i Sandviken eftersom det är ett antal mil hem, blä. Vi får se.
Imorgon är det ju rockfest hemma hos Maria och Martin eftersom Martin fyller 25, ska bli skit skojj så då blir det att dricka iaf :P Barnvakt brukar det ordna sig med. Tittar på lite bilder och det är alltid roligt; Memories.

Jag och anna

Jag och Jelan, strike a pose                                       

Linda och Jag för 6 år sen kanske? haha

Teater tvåan ;P

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH Mizz You Babe <3

2010-03-03 @ 08:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0