Bloggtorka

Nu har jag en rejäl bloggtorka, noll fantasi och sen tycker jag att bloggen ser så tråkig ut :( hmm.
Va i Sandviken igår och tog det där förbannade cellprovet, det var bara att bresa på benen ännu en gång. haha :) Jag är ganska van nu känns det som :P
Isak och jag ska ta oss en promenad snart och tänk att lillkillen snart blir 1 år!! Det går skit fort.

Har suttit och tittat på en massa extra-jobb också så man kanske slipper låna en massa pengar från csn. Men det enda som finns är telemarketing och jag vette fan om jag vill jobba så igen. Men det är ju ett jobb iåförsej. I så fall skulle det bli på Vendator i Hofors där jag jobbat tidigare, kanske slänger in en ansökan och se hur jag gör sen. Det krävs en funderare... man har inte så mycket att välja på idag verkar det som, jag kommer nog inte börja bli utringd inom äldreomsorgen än eftersom det är nå nytt system dom donar med. What to do?
Va glada ni som inte behöver tänka på studier och arbete ännu eller tom har ett jobb, det är verkligen ett rejält orosmoment! Men jag är en relativt positiv människa och tror att allt ordnar sig i slutändan. Det är väll bara att vänta och se? Försöker man rådfråga Micke så säger han bara: "du får göra som du vill".. blää..
Btw: det är helt omöjligt att sitta vid datorn eftersom Isak är och trycker överallt och tar musen hela tiden. BLIR JAG VANSINNIG??
Nu blir det en promenad och sen iväg till Jonas där grabbarna sitter och spelar PS3 så man får lite kaffe.
Puss och Hej och hoppas ni inte är lika bekymrad som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0