Bebis Sjuk

Upp i skaplig tid idag för att slippa stressa iväg till dagis men icke sa nicke, det tar ju sin lilla tid att fixa frukost och klä på båda två. Kan inte låta bli att stressa helt enkelt. Men väl när vi hade kommit iväg så är et faktiskt riktigt skönt att då sig en promenad driekt på morgonen, jag blir betydligt piggare då :) Annars kan jag gå å lägga mig och dega på soffan hela förmiddagen för att det är så skönt. Bara jag som tycker det?
Ingen bil idag och jag är verkligen kaffe och pratsjuk! Tog en promenad med jonas,nicklas och markus så lite grabbsnack fick man då lyssna på, inte ens i närheten av "girltalk". hehe :P

Mamma och pappa skulle tydligen komma förbi på kaffe nu så jag måste väll röjja upp lite här, dom flesta har en förmåga att komma när det är rörigt ;P Kanske skulle hänga med syster yster ner på stan senare ikväll eftersom festivalveckan börjar men vi får se om jag tar mig in på nå vis ?!
Puss och Kram!
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0