All hjärtans dag

Gud vad jag älskar när solen tittar fram, jag ser verkligen fram emot vår/sommar nu! Det är mycket välkommet om man säger så.
igår blev det en rejäl "fläsk" kväll hemma hos Johanna, blev bjuden på hemmagjord piza och smågodis och det var verkligen supergott. Men vill ni att jag ska se ut som bulle innan sommaren? :P hehe,jag kan inte låta bli smågodis! Melodifestivalen var ju som alla vet i Sandviken och det var rätt bidrag som vann också, Andreas låt var iaf bäst! Efter att jag kikat på det åkte jag och teddan hem.

Har hunnit med 1-timmes promenad och käkat min otroligt goda lunch :P haha. Nu blir det slapp framför teven ett tag innan jag tar hand om alla jäkla tvätt.
Är ju alla häjrtans dag idag också :) Myspys?

                         

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha det måste va väldigt gott gröt själv åt jag mce-doncen nyss med veronica :P

2010-02-14 @ 16:55:50
URL: http://jojoersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0