30-års fest

Idag är det som sagt 30-års fest! :) Ska bli riktigt skojj men det är lite saker som jag ska göra innan dess; färga håret,åka in till Sandviken och handla mat,hälsa på Johanna och Magnus och sen hem och börja göra sig iordning. Barnen ska vara hemma hos mamma och pappa, så jag skjussar in dom runt åtta ikväll eftersom Teddan vill leka med sina kusiner och äta tårta innan de vuxna sätter igång och härjar. Det var den dagen med andra ord..
När jag hällde upp kaffet för en stund sen och öppnade kylen för att ta lite mjölk (som jag alltid har i kaffet) så var det slut på mjölk!!! Ghaaaaaa, förbannad. Det är verkligen slut på allt nu för att jag hatar att handla mat för att det jämt slutar över 1000 lappen och jag vet allvarligt inte vad jag ska handla så då blir det en massa onödigt. Får göra ett försök idag iaf. Hmm.
Min frukost blev iaf det här som jag säkerligen kommer att få sota för;
                  
Men det är ju så gott och speciellt nu när min "härliga" vecka har börjat. Måste införskaffa mig ett gymkort men det är ju så tråkigt att gymma själv :( Någon som gymmar på nått bra ställe?
Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

tack :) ja, jag ska väl söka sommarjobb inom kommun o sandvik, peters nuvarande jobb skulle ta in 12 st:P sen ska jag ringa en som har hant om städjobb på sandvik oxå :P vi får väl se, tanken är att jag ska jobba i sommar och peter tar semester och pappaledigt. sen till hösten får vi se, blir väl dagis antar jag :P sen vad jag ska göra vet jag inte.. ha så kul ikväll :)

2010-02-20 @ 09:49:20
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0