Vagnköp?

Det har inte blivit speciellt mycket gjort den här helgen :/ Städade hela nedervåningen igår i huset och vi fick en hel del hjälp! Tack för det :) riktigt fräscht där nu. Har varit till valbo med Jonas,Markus,Nicklas,Linnea och micke + barn =) Hittade lite på Ikea, nämligen;
               FABLER Sänghimmel
                           Sänghimmel fast i vitt 129 kr
FABLER Låda, set om 3                  CHARM Äggdelare
       Förvaringslådor för 69 kr                                           Äggdelare för 9 kr
Sen vantar och en mössa till Isak på H&M men dom har jag inge bilder på. Jag var iaf duktig eftersom jag inte köpte något åt mig själv! *duktig idiot* :P
Igår låg vi på soffan hela dagen, varit trött och tung i huvet i flera dagar och idag är jag extremt trött :( Undrar vad som spökar i kroppen? Men jag har lärt mig att aldrig mer lyssna på vad jag tror utan bara tro att det går över för det gör det ju småning om, eftersom jag har tagit alla möjliga prover för bara några månader sen. Men ibland så har man lite väl mycket fantasi och that´s the way it is!
Väntar på att Micke ska ringa och hämta upp mig för att vi ska ut rtill huset och grejja lite, jag tänkte städa altanen där det nu är sjukt med grejjer :/ Men det är skönt när jag får det gjort!
Imorgon drar min honey iväg och jobbar igen och jag ska fn se till att sysselsätta mig hela tiden så jag slipper bli deppig över att han blir borta :( hehe. Lite löjlig men det är inte det lättaste att ta allting själv när jag inte riktigt har pshyke för det heller. Det blir bättre när vi flyttat och lämnat detta flyttande bakom oss :)
Imorgon ska jag åka å titta på en sån här;
Red Sport - klicka för större bild Inte riktigt en sån här men nästan, den jag ska titta på är svart och ser kanske en aning annorlunda ut. Det var även med en ståbräda och hur kanon är inte det?! Blir överlycklig om jag får hem denna! :D Han börjar ju som sagt växa ur den vi har nu "liggdelen" och sits-insatsen på kombivagnar är så fruktansvärt dåliga. *Hoppas,hoppas*.
Nu blir det en powernap innan vi åker ut på äventyr till huset och sen förbi Linda en snabbis för titta på lite kläder som hon skulle sälja :)
Xo Xo,
Majja.

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

åh hitta deu den helvita sänghimlen :) jag ska oxå ha den :)

2009-09-20 @ 13:39:52
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag kommer ihåg när jag ville ha sänghimmel (när jag var liten)... Fast det gick inte att göra det i mitt rum, då blev mitt hjärta krossat xD



Titta gärna in på min blogg, om du har tid! ♥ :D

2009-09-20 @ 14:11:59
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0