Vagn helvete...

Imorse kraschade vår barnvagn :[ vilket skit, så en fördel är det med att köpa en helt ny och det är att dom kanske håller lite längre?! Har kikat runt på internet efter en ny och vill inte ge allt för mycket men lyckades hitta denna på billigabarnvagnar.se ;

another image if needed. this is just a blank filler
another image if needed. this is just a blank filleranother image if needed. this is just a blank filler
Han kan ligga i den också och jag tror att den blir perfekt och för frakt och allt skulle det gå på ca: 1700 kr, det svider ju lite men han måste ju ha en vagn! Leveranstiden är 7 dagar , ghaaa! Då får jag köra runt Isak i teddans gammla gnissel vagn.. Tur att jag inte är så noga vad det är för slags vagn och vilket märke osv. jag nöjer mig med det mesta bara den går att köra ;P Priserna på blocket är ju helt sjuka så då kunde jag lika gärna köpa denna och sproilans ny dessutom, inte illa pinkat de inte ;P
Har varit riktigt kass uppdatering, jag vet! Ska bli bättre nu...
Puss och Kram,
Majja.

Kommentarer
Postat av: syster

det är bra att isak får en ny vagn

2009-09-27 @ 10:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0