Uppdatering 1

Kom nyss från fabror doktorn och Isak börjar bli rejält tung nu :/ Får nästan släpa bilbarnstolen med benet för att jag ska orka. hehe! 9,8 kg , yes ;) Det ska vara "rediga" pojkar. Han lyssnade på lungorna och frågade om alleriger och han frågade om någon röker i familjen och jag kände mig riktigt stolt när jag kunde säga; - "nej det är ingen som röker, jag har slutat" :D Jag fick ett ;- "va bra!" tillbaka. Förut fick man nästan en föreläsning när man var hos doktorn om rökning och att det va så farligt osv. Skönt att slippa det och ha hälsan på sin sida :)
Det är iaf inget fel på Isak :) En liten dryg förkylning som håller i sig bara och jag fick nå luftvägs-vidgande så han får det lite lättare på nätterna. Nå mer gör dom inte och får man inte när dom här så här små, det ska gå över av sig själv. Men han blir ju bättre och bättre som sagt :)
Nu ska pappsen bjuda på hamburgare med mos *mumma* sen ska jag åka ner på stan och sen till apoteket. Hämta Teddan vid halv två och sen får vi se vad som händer... Mer uppdatering om det finns tid sen.
Xo Xo,
Majja.

Kommentarer
Postat av: - Desirée Serung, shoppingbegär & inredningstankar ♥

Jaa men tack ;D aah ett sånt har jag med som mamma har haft, som jag ska ha antingen i sovrummet éller i min walk-in-closet :)Tycker det är så sött med ett sminkbord. De säljer förövrigt ett jättefint på IKEA i kollektionen "hemnes" (tror jag det heter):)

2009-09-16 @ 16:13:51
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0