Torsdag

Blev inte mycket till inlägg igår men vi var inte hemma på hela dagen! Mamma och jag åkte ut till huset på morgonen för att fortsätta rensa lite och mamma plockade med sig hela bilen med grejjer :P haha. My mama! Jag hade plockat ut alla grejjor jag skulle ha på altanen och det var inte så mycket fram till igår efter att mamma sagt vad man kan ha alla gamla saker till. Så nu är hela altanen full! SHIT! Vad ska jag spara på?! Har en hel del att måla om så nu är det dags att köpa vit färg och sätta igång. Men det känns allvarligt som att vi har jobb upp över öronen nu :( Och det är inte bra för mig. Men nu ska jag lägga upp det annorlunda :)
På kvällen var jag och jagade lite möbler som jag hade ringt om på Blocket, först blev det denna otorligt vackra spegel bara för 300 kr!!! Vilket jvla kap!
Klicka för att se nästa bild
Sedan bar det av mot Årsunda för att hämta den här gungstolen+filt till bara för 500 kr!
Tycker om att den är lite annorlunda med den raka "rygg-pinnstols stilen" :P Den sticker ut lite och var kanon fin. Dom jag hämtade den hos bodde hur fint som helst och gud vad jag också vill ha det så där, riktigt trevliga var dom också :)
Klicka för att se nästa bild
Urnöjd med gårdagens köp...
Sitter nu med morgonkaffet och ska snart sätta igång och städa tills Micke kommer hem :) Lovely. Teddan är på dagis och leker till halv två och Isak ligger och sover i vagnen så det är lika bra att passa på med andra ord. Va egentligen meningen att jag skulle åka förbi och fika hemma hos Anna och kika på hennes nya lägenhet men jag tror inte att tiden riktigt räcker till :( Vi får ta det en annan dag ;)
Nej nu är dags att köra igång,
Puss Puss!
/ uppdaterar nog sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0