Sneak Peak

Måndag igen då och jag är rejält slut och trött :/ Har rustat,målat,kastat skräp och valt ut en massa grejjor till loppisen som jag och syrran tänkte ha i Kungsgården på Fredag eller Lördag vid "Rowdy´s/Campingen". Haft fullt upp med andra ord. Tänkte att ni skulle få en liten sneak peak om vad som pågår och hur det ser ut nu;
Mitt och älsklingens sovrum, fondväggen...


det nylagda golvet..


Barnens sovrum, här inne var det kök och heltäckningsmatta så ni kan väll bara ana hur det såg ut här innan :P
 

Ett rum har blivit två...


Här blev det en vägg så det blev två rum...


Trappen..


Något av det bästa i hela huset, den öppna spisen..


                                            Före

                                           Efter


I lördags va iaf vi ut ett gäng i Gävle och käkade god mat och drack en massa öl :D Hur trevligt som helst men tyvärr så blev det inge kort knäppta för att jag glömde kameran hemma. Käkade på någon italiensk resturang men ingen var speciellt imponerad av maten så nästa gång blir det nog Church Street ;P gott som fn där. Drog sedan till bowlingen för att se om det fanns någon bana ledig, men icke så då gick vi till Harrys men det var proppfullt där också så då åkte vi till viken ;P hehe, micke spelade bort lite pengar på 8-ball sen åkte vi runt lite i bilen och poppade musik innan vi drog till Mickes föräldrar och sov. De andra åkte också hem, men en riktigt lyckad kväll så det ska vi göra om flera gånger!!
Mamma var barnvakt en sväng idag för att jag skulle kunna åka och handla lite mat eftersom det var snustorrt i både kylen och frysen. Jag passade på att gå och kika på stan en sväng trots att jag såg ut som en lodis, hehe och när jag ser ut som en lodis så brukar jag träffa mest folk jag känner också *typiskt*. Men det ska man ju skita i men bryr man sig om hur man ser ut så gör man ;P Iaf så hittade jag lite möbler som jag ska ner och köpa nån dag i veckan(om dom finns kvar?) *hoppas*. Jag hittade iaf lite kläder till Micke på "NOT NAKED" och det var grymt bra rea där nu ;) ett hett tips!

Fyndade faktiskt lite hos mamma idag också ;P
En kaffekvarn och en "lykta"..

Sedan blev det även denna söta ko servis..

Detta hittade jag till Micke på "NOT NAKED.

Idag ska jag börja packa ner här hemma och tänkte faktiskt börja med min garderob eftersom det är katastrof där inne :/ Inget jag ser fram emot men det måste göras, snart dags för flytt ju! Har grymt svårt att sova på nätterna för att hjärnan grubblas sönder snart över hur det ska se ut där hemma och vad jag ska köpa :P Det är mycket man vill men mindre man har råd med..
Micke är iväg och jobbar och det är så fruktansvärt tråkigt tycker jag :( Tycker inte alls om att han blir borta ett tag, men det är ju inte så länge till så det är bara att härda ut.
Nu är det snart dags för mat, korvstroganoff med ris tänkte jag :)
Puss Puss!


Kommentarer
Postat av: Anna

måste ses juh.....

2009-09-14 @ 15:50:17
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

fan va fint ni får :) ser fram emot att åka till hammarby första gången i mitt liv o se hur ni ska bo :) o cva fint de blev när du målade om piedestalerna :)

2009-09-14 @ 15:52:02
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Skitsnygg tapet i erat sovrum. :)

2009-09-14 @ 20:50:39
URL: http://[email protected]
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

vilket sött o fint bord de där på hjul breve piedestalerna ser ut o vara :)

2009-09-15 @ 18:32:43
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0