Sjukling

Godmorgon :) Sitter här med fil och musli efter att ha lämnat Teddan på dagis och denna dag började inte bra. Trodde att Isak va någorlunda bättre men inatt har han hostat, snorat och rosslat + lite feber så varken han eller jag har fått mycket sömn :/ Måste ha kommit efter Furuvik skulle jag tro, han var väll inte riktigt frisk när vi åkte dit så då blev ännu värre när vi kom hem :( Tråkigt,tråkigt,tråkigt,tråkigt!! Teddan har varit hysterisk hela morgonen och srek så högt han kunde när jag lämnade honom och det känns inte bra :( det känns som om jag överger han, men det är ju bara att ringa å kolla att det har gått bra. Och det brukar det oftast göra.
Hade inte Isak blivit dålig igen så hade vi traskat iväg till Sara och Max och hälsat på, men det sket sig ju så det får vi ta annan dag :) Bara Isak blir frisk så han inte smittar ner Max så.
Det är ju så tråkigt att bara sitta å glo, har verkligen tröttnat på det! Vill göra något så nu får barnen SLUTA vara sjuka ;P Inget man kan styra över och det suger..
Det blir väll att slappa framför teven nu med nå Desperate Housewives avsnitt för att sen gå ut på en långpromenad *måste skräpa* mig. Det bra för Isak att få luft också trots att han är sjuk.
Hoppas ni får en bra dag!
Puss och Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0