Shopping

Efter att jag skjussat Micke till tatto nere på stan bar det av till Valbo för lite shopping :) Mötte upp Sara och det blev en hel del shopping för min del och nästan ingetting för Sara :P hehe. Eftersom Micke aldrig köper kläder själv så gör jag oftast det åt han. Han säge att ett par jeans räcker i ca: 1 år ! NOT säger jag..
Dagens inköp;

Theodors sista dag på dagis idag och dom blev riktigt nöjda med boken :) Nu väntar jag på att Micke ska bli klar hos tattueran sen ska vi nog iväg till Hammarby och städa eller nått..
Nu är Theodor as jobbig!! Skriker och gnäller hela tiden för att han inte får Isaks leksaker som jag köpta till han idag, så det blir inget långt inlägg. Skriver mer sen. Trött trött trött har jag varit hela förbannade dagen och när ska jag ha tid å vila??
Xo Xo,
Majja.






Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

va du o köpte ett babygym? :)

2009-09-17 @ 22:57:05
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt snygg tapet den i sov rummet! :) Kram

2009-09-18 @ 13:55:48
URL: http://minimala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0