Shopping-återfall.

Jag sa ju att jag inte skulle handla nå mer! Vafn, tröst shopping?! Nej för att det är så kul att ha mycket att välja mellan =) Jag,jenny och johanna åkte dit idag och jag bytte skorna till Theodor på skohuset som jag köpta för några dagar sen, blir alltid fel när jag handlar åt honom :/ Men nu blev det fint fint :) Jag fick även med mig hem ett par svarta "over-knee" stövlar ;P ghaa, kunde inte hålla mig och "behövde" verkligen ett par. Sen blev det en massa kalingar och strumpor till teddan+micke inne på H&M och tänk att bara lite kalsaonger och skit kan vara så dyrt?!!! Jag skulle vilja vara flickan med guldbyxorna.... drömmer...
Nyss kikat på Idol och nu är det sängläge med Harry Potter boken, måste få lite gjort imorgon. Ska köra en massa grejjer till huset så det gäller att sätta igång i tid. Först iväg och köpa flyttlådor, pust pust. Vill bara att detta ska vara över nu och rusten i huset orkar jag inte angagera mig i över-huvud-taget(undantag; heltäckningsmattorna från 70-talet)! Inredningen får komma av sig själv när jag har lust,tid och fram för allt pengar. 150 kvm får man inte gjort på en dag..
På måndag börjar iaf Teddans inskolning på "Trollflöjten" och det var endast 3 inskolningsdagar. Hur bra som helst! Tycker att det räcker gott och väl :) Men sen vad teddan tycker är ju en annan femma men jag tror att det kommer gå skit bra :)
I helgen blir det full rulle:

  • Fredag- flytt+tjejkväll
  • Lördag- Flytt
  • Söndag- Flytt


Puss & Kram,
Majja.


Kommentarer
Postat av: britt-marie

Lycka till med flytten till eget hus.....



kramen

2009-09-30 @ 10:22:21
URL: http://finskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0