Riktigt jobbigt, riktigt drygt, riktigt oroväckande, riktigt irritationsmoment

Igår kväll kom syster förbi och vi tog vagnarna och traskade iväg till Sara. Desiree kom också dit så då var det full fart där :) Tre bebiser och (snart) en 3-åring. Trevligt värre.
Traskade hem i andra halvlek till idol, grymt bra program ju!

Teddan vaknade halv sju imorse(!), bara att röra på fläsket och göra macka,nej fil,nej inte det pålägget,nej mamma jag vill ha saft, NEJ MJÖLK!! Ghaaa, ska jag bli tokig när jag är 22 år eller ?! Tänkt att små barn kan ha sån vilja och fram för allt svårt att bestämma sig. Det finns helt enkelt för mycket att välja mellan idag, det är inte barnen som är dryg utan alla uppfinnare och forskare som kommer på nya produkter hela tiden! ;p
Min snälla pappa kom upp och va med Isak så jag slapp släpa ner vagnen för trappen och upp igen efter 5 min. Så det underlättade lite att gå med Teddan till dagis, sista dagen där imorgon så då skulle dom ha "kalas" för han. Så nu känner jag att jag måste hitta på något åt dagis också, glass eller en bok? Jag tror att dom har mer nytta av en bok till barnen än glass, så nu måste jag ta mig ner på stan och köpa en bok på Bokia också. Phuu. Isak ska iaf till farbror doktorn vid halv elva så då får jag åka ner på stan efter det. Ringde till HC förra veckan och då fick jag en tid idag för att han har varit så rosslig, men han är nästan bra nu tycker jag. Lika bra att kolla, jag ringer för allt jag det skiter jag i. Dom måste ju tycka att jag är dryg snart, men det är ju framsteg när jag inte ringer gör mig själv ;P hehe. Men jag börjar bli bättre i magen och så, hoppas på framsteg om jag slutar stressa sönder mig. Men hur balanserar man"stressen" med två barn? Förslag?
Dags för en stödvila innan jag går och snor pappas bil till sjukhuset och ner på stan :)
Idag kommer min älskling hem, sluta jobba där borta snart!!
                     
Xo Xo,
Majja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0