Öppna förskolan

Dagens Outfit

Inte en skit bra bild eftersom kameran är kass ...

Sov skit dåligt inatt :/ Vet inte riktigt varför men vi gick upp i skaplig tid för att jag iordning oss för öppna förskolan med Sara och Desiree :) Riktigt trevligt och vi gjorde handavtryck, hoppas de blev bra bara =) Men jag går aldrig själv med både theodor och isak igen!Shit teddan tyckte inte det va speciellt roligt och mitt upp i allt hade jag Isak också :/ Phuu, ibland blir man testad som föräldrar. 3-års trots skulle jag vilja säga, för att han vägrar lyssna på mig! Men det blir väll bättre hoppas jag :) Så är det helt enkelt med barn, men synd att det inte blev så mycket tid över för tjatter men det får vi ta nästa gång bruttor ;) Får passa på å va på öppna förskolan när teddan är på dagis för där tycker han det är mycket roligare. Där det finns barn i hans egen ålder också.

Nyss käkat lunch mammas ugnstekt falukorv med poptatis, smaskens ;b Jag får det aldrig själv lika bra, någon dag kanske?  Ska snart iväg till ÖoB och Rusta för att leta flyttkartonger och sen åker jag och pappa ut till huset för att grejja lite =) Bra med hjälp! 2 veckor kvar till flytt och jag längtar verkligen!!

Xo Xo,
Majja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0