ISAK 6 MÅNADER

Idag blir mitt hjärtegull 6 månader, det går sjukt fort :)

Blir riktigt förbannad på hälsocentralen nu, har ringt typ 3 gånger på en månad och sagt att jag har problem med magen. Ät mer fibrer eller köpt movicol som hon sa idag. Okej, men är det mening att jag ska gå och ha smärtor och känna mig som en boll?! Tydligen, så jag får väll köpa Movicol och hoppas på ett underverk då. Jag som trodde att dom hade "super-tabeletter" till allt, men det har dom ju tyvärr inte för att allt inte kan botas. Men släng av IBS har jag tydligen, "känslig tarm" och det är bara att hoppas att det går över annars skulle jag ringa och tracka dom igen..Jag som aldrig haft problem förr! Ingen mer stress i mitt liv.

Ska snart ta en långpromenad till apoteket och Ica innan jag hämtar Teddan på dagis. Som varenda morgonen var det ett rent helsike att få han till dagis, -"nej jag vill inte",-"dumma mamma",-"jag vill gå hem",-"jag vill inte leka". Phuu,phuuu,phuu. Men som tur är går det över på en gång nästan säger personalen :) Men jobbigt är det.
Sen ska jag fixa käk och sen är det dags för "Tupper-Wear-Party" och det ska bli riktigt skojj. Barnen ska vara med morfar under tiden och busa :)
Hoppas ni får en bra dag för det ska jag ha ;P
Over and Out.

Kommentarer
Postat av: Emelie. K

Jäklans vad fort det går... : D

Vad är det för en adress ni ska bo på numera?? Är ni klara med rust och dyl? När flyttar ni in??

Kramar ; )

2009-09-09 @ 19:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0