Hej Hopp Alla Glada!

Ny dag och nya tag,
imorse låg vi till klockan åtta och då blev det stressigt eftersom Teddan börjar dagis klockan halv nio ;P Men det var så skönt att ligga i sängen och jag sover inte speciellt bra på nätterna längre heller :( Antigen drömmer jag eller så vaknar Isak eller Teddan av att dom drömmer eller tappar napp osv. Inatt drömde jag att någon hade stoppat in en ståltråd genom brevlådan och lyckats få upp låset :S Bara sånt där som nästan händer på filmer men endå.. Så jag vaknade just när dörren kommit upp i drömmen och låg och lyssnade ett tag om jag hörde något. Men inget ljud alls så då var jag tvungen att kliva upp mitt i natten för att titta att ingen hade fått upp dörren! :/ haha, det är inte bra att Micke jobbar borta tror jag?! Jag är inte mörkrädd men jag hatar att sova själv. Men som tur är kommer han hem snart =)

Mamma kom upp och fikade i någon timme på morgonen sedan traskade jag och Isak iväg för att möta upp Sara och Max för att gå till öppna förskolan för att kika lite där =) Har ju aldrig varit där eftersom nästan ingen av mina "vänner" hade fått barn när jag fick Teddan, men nu kanske det är dags att ge det ett försök då! Alltid lika trevligt att tjattra lite och låta barnen utforska världen. Nu har vi redan planerat in nästa besök och det är på fredag hoppas jag, då hade dom sång och självklart fika på schemat så det kör vi på Sara :)

Teddan är skit trött nu efter dagis och efter att vi har varit ute en timme och lekt så nu ska jag försöka få han å sova om han slutar tjata på mera glass.

 
                
                       Jag tycker att det är skit fint när löven börjar falla...

                          
                                  Njuter i solen och....
                   
                            
                  dagens outfit ;P
Puss Puss!


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

då går vi dit till 10 då:) o fikar o tjattrar lite.. snygga skor, fasen va du shoppar :)

2009-09-08 @ 19:20:38
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0