Har ingen ork.........

Det var ju meningen att jag och Isak skulle åka ut till huset idag och börja slänga en massa skräp, men jag är så fruktansvärt trött :/ Men är inte "hel" som människa när man blir väckt på nätterna så jag passar på och slappar loss på soffan medans Teddan är på dagis och Isak sover :) Maria och Sofia skulle hjälpa mig idag också men jag fick mess från Maria imorse och hon hade inte heller sovit inatt :/  Får försök få nå gjort här istället men jag vet inte vart jag ska börja som jag skrev tidigare. Jag känner sån stor press på mig att jag måste få något gjort att jag blir tokig snart, ghaa!
Men en glad nyhet fick jag idag iaf och det är att Teddan har fått dagis plats på Trollflöjten i Hammarby :D Riktigt bra och att jag slipper oroa mig över det.

Ska nog blunda på soffan en sväng nu sen ska jag attackera hemmet! :b Ska även försöka mig på en ny bloggdesign om jag får tid över, tiden räcker aldrig till.. Uppdaterar senare iaf!
Xo Xo,
Majja.

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jo jag vill börja träna.. men jag måste få max o prova ersättning först.. :P fast omhan får mat borde han klara sig om jag är borta tv timmr.. men ibland äte rhan ju oftare o han blir så arg o lessen dierkt :( jobbigt. men jag ska prova ersättningen, jag glömmer o köpa hela tiden..

2009-09-15 @ 09:48:39
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0