Fredag, helg baby!

Gud vilka gnälliga barn jag har ibland :( åhh, känner mig helt övertrött. Micke sov inte hemma inta för att han har hållt på med den där förbannade bilen och det va inte det felet som vi trodde först utan det behövs nya bromsar. Men nu hoppas jag att det bara är det som är felet, inte speciellt roligt att ha köpt en trasig bil?! Men det va inte så farligt trodde Micke, ett skit fel?! Hoppas det, vi och bilar=otur.
Har rejält ont i fötterna idag efter min och saras promenad igår :/ Riktigt trevligt och det ska vi absolut göra om fler gånger :) Förutom att jag hade fel skor och fötterna ömmar.. Är riktigt sugen på ett par sånna här:
                                              
Har alltid tycket att dom är riktigt fula men börjar tycka om dom mer och mer och sen verkar dom passa ypperligt bra tills jeans! :) Nästa inköp blir alltså ett par Converse. Nya promenad skor?! hehe.
Idag blir det nog mys med mina älskling och mina barn, känns som vi knappt får någon tid ihop längre :( Men det blir väll bättre sen.
Imorgon hoppas jag på en massa loppisar och sen kanske en öl eller två om Jelan har fest på bruket :) Länge sen nu, lite tråkigt att det blir så. Men alla är vi på olika nivåer i livet och lever livet som vi vill och en sak är då säkert och det är att man ska leva i nuet. But i always love my baby no matter what! ;)
Söndag är helt planerad nästan, barnkalas och inredningsparty hos Anna om det inte krockar nu då?!
BTW: så tänker jag börja med "bloggfria" helger så jag skriver kanske på fredagar om planer för helgen och skriver sen med bilder och ord på måndag om vad som egentligen har hänt. Blir inte så mycket skrivande på helger ändå.
Over and Out.

Kommentarer
Postat av: blondstar

vilka loppisar ska du på? :D

2009-09-04 @ 15:11:14
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ja man får försöka på de flesta vis :D

2009-09-04 @ 15:18:42
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0