Fredag hela veckan?

God morgon kära läsare (fniss) ;) Uppe med tuppen trots minimalt lite sömn, hade så svårt att sova inatt så jag gick upp och satt mig och kikade runt på en massa möler på blocket. Tills slut började jag iaf känna en liten smula av trötthet så då la jag mig brevid Micke och där låg jag inte skönt. Han tar ju upp hela sängen!! Ghaa, blir tokig ibland och Teddan har nog ärvt det av han också ;P hehe. Alla som känner Micke vet att han är morgonpigg men klockan 06:30?!!! haha, nu låter jag less på han men ibland skulle det vara skönt att sova ut. Men nog om han nu ;D Har nyss duschat av Isak och ja jag måste duscha han nu för att han är för stor för badbaljan så då lägger jag bara en handduk på golvet i duschkabinen och duschar av honom, hur smart som helst :) Nu ligger han och myser i vagnen och jag väntar på att pappa ska vakna för att han ska hjälpa oss ute i huset idag. Ska fortsätta med min målning av alla möjliga saker (sätter ut bilder sen) och sen har jag kommit på en skit smart ide med den gammla bokhyllan!
           
                       Trött med målar-kläderna (men det syns ju knappt):P

Uppdate sen,
Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0