Dålig uppdatering,

Idag har det inte blivit mycket till inlägg men har varit ganska så tom.. Och SKIT vagnen va såld :( buhhää, var ju så bra pris på den. Nu väntar jag ett tag, den han har nu duger ett tag till :)
Är TJOCK idag 2 glassar och 2 muffins för mycket, men det ger jag blanka fn i. Nya tag imorgon ;)
Tänkte få betydligt mer gjort imorgon på eftermiddagen med huset osv. Men först blir det öppna förskolan med Sara och kanske Desiree *trevlans*. Riktig tråkig idag, men sånna dagar har man ju också men gud vad jag trivs med mitt liv nu. Mycket att vara lycklig över om man säger så :) Som det ska vara med andra ord.
Xo Xo,
Majja.

Kommentarer
Postat av: jelan

klart jag kan slita mig från henne =) dessvärre kan jag inte höra av mig på nå vis än genom datorn just.

så vi får höras på msn eller nå :) puss

2009-09-21 @ 20:22:50
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0