Dagens Shopping

Jag kan inte låta bli!! Nu måste jag sluta, hehe :P Nu är det köp stop(förutom vagnköp imorgon?!) fram tills vi flyttar in! Men syrran ringde och sa att hon skulle bjuda mig på mat om jag hängde med till Ikea, ja visst gör jag det men jag tänker inte handla något!! Tjii. fick jag :P Men något är väll bra å ha? :P Sen var jag även förbi Linda och fick med mig hem lite kläder till Isak för billig penning, super snällt !


LEKA LekmattaIRIS GrytlappIRIS Grytvante
          Lekfilt 329 kr                                Grytlappar och grytvante 10kr/st
VÄGHULT LjusstakeVÄGHULT Ljus
  Ljusstake 3 st 19 kr/st   Dom lila ljusen för 19 kr

Nu blir det en massa bra på teven så det blir mys i soffan med mina älsklings killar, i löv it!
Xo Xo,
Majja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0