Maskerad..

På Halloween är det maskerad på Rowdys med Völund Smed som spelar vilket kommer bli kanon kul! Ser verkligen fram emot det. Har kikat runt lite på olika maskerad "dräkter" och det blir denna; en nyckelpiga

HALLOWEEN - Sexig Nyckelpige komplett kostym Maskerad Stl OS(bild lånad från tradera)
Måste gå ner nått kg först tror jag eftersom det var "one size" och dom storlekerna brukar oftast vara rätt så små. KÄMPA KÄMPA ;P
Igår blev det en spel kväll här hemma med mickes föräldrar och markus +vin & cider ;P tror att jag gick å la mig runt tolv tiden :D haha, skit kul var det iaf.
Pojkarna är och fikar hemma hos Maria men jag tror inte att jag orkar kånka mig dit, ska dona lite här hemma istället :)
Hoppas ni får en kanon söndag!
Puss å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0