Jag ryser..

Uscch vad mycket det står om cancer i tidningarna nu, undrar om det är för att det är Rosa Bandet galan snart? Det är iaf inte speciellt roligt å läsa om det, man har det ju i sitt "medvetande" att det kan drabba vem som helst men tänker att det inte drabbar en själv för att det inte ska förstöra ens vardag om man säger så. Annars kan man ju inte leva ett normalt liv, nej tack gode gud att man får vara frisk och hoppas att jag och min familj får fortsätta vara det!! Men jag gjorde en god gärning och köpte "rosa bandet" på affären så nu är jag stolt ! :)

Igår var min ABSOLUT favorit bästis här, Jelan :) Hur trevligt som helst och jag behöver verkligen henne för att hon får en att koppla bort allt :) Skjussade hem henne runt tio och fy farao vad dimma det va ute, såg inte mycket.. Tänkte titta förbi hemma hos henne imorgon för att ser hur hon och sandra har fått och kanske planera lite inför helgens bravader?! det visar sig.
Nu ska det bytas blöja,matas,hämta teddan,åka till sandviken,städa ut lägenheten ovh sedan hem igen =) full rulle hela dagen.
hoppas att det går bra för malin nu då :) ihh, håller tummarna att hon och bebisen mår bra!! Om den vill kika ut?
Puss å hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0