Jag hatar det här!

Uppe med tuppen i morse eftersom Micke tog Isak hela natten :) Lovely. Nu tog vi verkligen tid på oss att gå till dagis, när vi kom dit var det helt tomt nästan "ja just ja höstlov" :P hehe. Teddan kanske bir själv där idag? Förmodligen inte :) När jag sa hej då och skulle ställa mig upp kändes det som jag skulle svimma, igår när jag ställde mig upp här hemma så ramlade jag pladask till golvet! Va fan är det frågan om nu då? Visst så brukar man ju bli yr om man ställer sig upp för snabbt och speciellt om man är lång men jag har aldrig varit med om maken att det blir så här.. :/ hm,sjukdom på väg? kallsvettas och fryser :/ skit, helvete. i hate it.
Trotsade kroppen och gick på en lång promenad efter jag lämnat teddan, grymt trökigt att gå själv så nu måste jag börja umgås med lite folk här ;P Mina är ju ca: 2 mil bort och ingen bil har jag i några dagar nu heller, micke skulle bli sen varje dag så då kunde inta han åka med sin pappa till jobbet. Jag underhåller mig nog.
Kameran har gjort sitt så jag kan nog inte stätta ut bilder på ett tag :( får ta och inhandla en ny så småningom.
Har börjat titta på 3-års presenter till Teddan och det blir nog en ny bob och en bil bana som jag såg på ica maxi. Egentligen har han redan fått sin present eftersom han fick en alldeles riktigt egen fyrhjuling i somras ;P han har ju allt han behöver med andra ord, men barn är ju barn och dom älskar ju presenter :D
Ska fixa och dona lite här hemma nu och hoppas på att jag inte insjuknar i nå skit?!
Puss Å hej!

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ja visst är han duktig, de går snabbt nu :) hoppas du inte får nå grissjukdom stumpan!

2009-10-27 @ 10:14:06
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0