Inflyttade

Kass på uppdate, jag vet :/ Har varit full rulle, men idag fick jag inte ett skit gjort för att jag var ju som sagt på tjejkväll hos Marika igår och det var helfestligt ;) Va längesen jag hade så kul, tyvärr :P Blev kharma och det är nog sista gången?! Bara en massa 18-åringar (ta inte åt er) och inte många kändisar, men dansade järnet vilket jag alltid gör. riktigt seeeeg idag, medan mickes mamma har plockat upp massor med flyttlådor och tvättade fönstren så låg jag på soffan och halv sov. Det kändes inte bra men eftersom jag typ är halv nykterist så får även jag ha sånna dagar. Nu blir det inget förrän Rowdy´s maskerdad då Völund Smed ska spela :) kommer bli skoj. Jag trivs som fisken i vattnet här och så mycket mera utrymmen att röra sig på, HALELULIJA. Haft en gäng här och lyssnat på musik och dom drack öl (:P), trevligt. När jag började natta barnen+tindra så drog dom vidare så jag kan väll tänka mig att micke kommer inramlandes inatt någon gång?!
Nu är det verkligen sängläge och hoppas att det blir en hel natts med sömn eftersom Isak helt har ställt om sig och vaknar 2-3 gånger om natten och ska ha välling?! :/ tänderna som hägrar?!
Ska försöka bättra på med lite roliga inlägg här och där annars är det ju ingen ide att ha kvar bloggen.
Puss och Kram,
Majja.


Kommentarer
Postat av: syster

Ni får säkert det bra där i huset

2009-10-04 @ 10:53:09
Postat av: Anna

Måste juh fanken försöka ses nått vännen =)

2009-10-06 @ 13:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0