Härlig helg =)

Sara messade mig igår om vi skulle ta en tripp ner på stan för att se på alla utklädda och ta en fika. Vi blev ett gäng jag,sara,max,syrran,veronica,ann + mina barn ;P Tyckte att det bara va drygt att gå runt, tycker bara det är jobbigt med en massa folk. Efter stund satt vi oss på Maragoni och fikade där det även var fullt med folk men man fick andas ut en stund iaf :) det var trevligt så länge det varade iaf.
Den här helgen kommer bli kanon känner jag på mig! Maria från Söderhamn som jag lärde känna på Högskolan kommer hit över helgen efter mycket om och men, kommer blir skojj! Blir två dagars med andra ord och hur fan ska jag palla det?! hehe. Hoppas det blir grogg med Jelan idag iaf och imorgon är det dags för maskerad, yippehoo!
jag fattar inte var det är frågan om?! Vaknar upp på nätterna av smärta i ryggen, BLIR VANSINNIG SNART!! Har varit i kontakt med Hc ett antal gånger med dom säger bara : stress,stress,stress. Får väll lite på dom då. Skit samma.
Hoppas ni få en kanon helg!
Puss å Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0