Dåligt med tid..

Har NOLL tid åt bloggen nu, kommer något i mellan hela tiden.
Jaja, helgen har iaf varit kanon! I fredags vart det slappo hemma sen pdå lördagen kom Sara och syster hit :p Vi gick ner till STOR-loppisen i fabriken och det var verkligen kanon ;) haha, jag fyndade två ljusstakar(som jag ska måla om),ett spel"geni",en termos och två galsbrukar. Helt kanon! Efter loppisen drog vi till Napoleon och käkade skit god mat och snackade en massa skit och sen hem igen, en kanon dag med andra ord! Det ska vi absolut göra fler gånger.. På kvällen blev det lite cider här hemma med grabbjänget och dansbandskampen,haha säger jag bara vilka lirare!
Nu är det ny vecka igen och idag hämtade jag upp min kära mor i viken och drog till Owes för att strossa runt lite. 600 kr fattigare med andra ord :/ Köpte krukor+blommor till barnens rum,en skit snygg vit kalendebar,en "gammelvärldens" lykta och massor med annat skit. Men jag har tänkt att allt ska passa i köket sen =) Ett rum i taget.. Ska bara ta mig ork till att börja måla om en massa saker igen, hmm.
I veckan är det inte mycket planerat teddan har dagis tis-tor så det blir att tvätta på onsdag och röjja här hemma de andra dagarna.
Sjukt trött nu, isak vaknade 17000111 gånger inatt, phusssttttt.
Puss å Kram!

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

visa med kort :) jag vill se :)

2009-10-26 @ 20:07:52
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0