Borde skämas..

Kass uppdatering igen :/ kass kass kass kass...
Haft fullt upp; plockat,inskolning,städat,mat,tvätt,åka fram och tillbaka. Ghaaa. Blir tokig.
Sista inskolningsdagen imorgon iaf och det känns great! Han känner sig redan som hemma och det beror nog på att kusinerna är där ;) Dom närmsta dagarna ska vi se till att städa ur den andra lägenheten så man slipper tänka på det och sen är det dags att börja med huset. Känns inte som om jag orkar sätta upp en massa grejjer när det ska läggas golv och tapetseras om, vilket århundrade det nu är tänkt?! ;P någon gång blir det väll..
Jag saknar inte sandviken ett jvla dugg,vänner då kanske men dom får jag anstränga mig att åka till ;) Va ett tag sen jag träffade min favorit flicka så det är en hög prio! ;) jaja, snart dyker pojkarna upp med lite mat så blir det over and out.
Ska skärpa mig!
Puss och hej leverpastej ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0